Коме је програм намењен?
Програм подршке инклузивном образовању намењен је ученицима са:
- сметњама у интелектуалном развоју (сви нивои)
- сметњама у говорном развоју (говорна патологија, дислексија, дисграфија, дискалкулија)
- сметњама у моторичком развоју (сви нивои дисхармоније моторног функционисања)
- осталим сметњама (аутизам, хиперкинетски синдром, вишеструке сметње)
Ток подршке
I фаза
- писано обраћање нашој школи за порршку у раду са одређеним типом сметњи;
- тим за додатну подршку ученицима обрађује захтев за подршком и одређује члана тима за подршку који посећује редовну школу.
II фаза
- члан тима за додатну подршку ученицима из наше школе обавља разговор са психологом, одељенским старешином, родитељима и учеником са одређеном сметњом у редовној школи;
- од прикупљених информација саставља извештај који упућује тиму за додатну подршку ученицима наше школе;
- тим за додатну подршку ученицима анализира извештај и прослеђује инклузивном тиму;
- инклузивни тим даје детаљну обраду и предлог услуга подршке у складу са одређеним типом сметњи.
III фаза
- предлог услуга подршке прослеђује се редовној школи где се врши остваривање подршке.